Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy

W internetowym sklepie – hurtowni florystycznej Firmy Paradowskich robisz zakupy bez ryzyka, w przypadku gdyby z jakichś powodów wysłany towar nie spełniał Twoich oczekiwań masz prawo go zwrócić (prawo odstapienia od umowy) w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, wysyłając oświadczenie formularz odstąpienia od umowyna piśmie mailem lub faksem. W przypadku odstąpienia od umowy jesteś zobowiązany do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, na własny koszt.  Zwrot zostanie przyjęty tylko jeśli towar nie bedzie uszkodzony, nie będzie nosił śladów użytkowania oraz nie będzie zdekompletowany. 

Towar należy dostarczyć na adres:
FIRMA PARADOWSKICH
Ul.Ogrodowa 16
05-220 Zielonka

 

Firma Paradowskich, jako firma przyjazna internautom daje gwarancję zwrotu pieniędzy za zakupione artykuły. Pieniądze zwracane są w formie przelewu na wskazane przez Klienta konto.


Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient.


Informujemy, że nie przyjmujemy zwracanych do nas przesyłek za pobraniem.
W indywidualnych sprawach prosimy o kontakt ze Sprzedawcą i przedstawienie problemu.

 

REKLAMACJE:

UWAGA! Pamiętaj, że masz prawo obejrzeć zewnętrzny stan paczki w obecności kuriera. Jeśli przy odbiorze paczki zauważysz, że jest ona uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli kurier już odjechał a przedmioty wewnątrz są uszkodzone, zadzwoń (koniecznie tego samego dnia) do firmy kurierskiej 801 400 373 lub 22 577 55 55. Brak w/w informacji oznacza, że paczka dotarła w stanie nieuszkodzonym i ewentualne reklamacje mogą zostać rozpatrzone negatywnie.

 

Spisanie protokołu szkody nie jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Reklamację należy zgłosić pisemnie do dostawcy lub do Firmy Paradowskich formularz reklamacyjny w ciągu 30dni (więcej o zasadach reklamacji na stronie dostawcy Regulamin_swiadczenia_uslug_w_obrocie_krajowym.pdf )


Wszystkie towary zakupione w internetowym sklepie FIRMY PARADOWSKICH objęte są gwarancją producenta na zasadach ogólnych takich jak w tradycyjnych sklepach. W przypadku wystąpienia wady, która nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania lub nie jest uszkodzeniem mechanicznym, należy złożyć pisemną reklamację formularz reklamacyjny. Reklamowany towar należy przysłać na własny koszt na adres siedziby Firmy Paradowskich, ul Ogrodowa 16, 05-220 Zielonka,dołączając kopię dowodu zakupu oraz pismo reklamacyjne, w którym będą wymienione wady. Towar ten zostanie przekazany do działu reklamacji celem rozpatrzenia (maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki). W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient otrzyma towar pozbawiony wad lub w przypadku braku asortymentu otrzyma zwrot wpłaconej należności.

Zwrotów należności dokonujemy przelewem na wskazane przez klienta konto. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl